srijeda, 27. lipnja 2012.

Halal Police D'Etat


Nakon gledanja fantastičnog francuskog filma "Les Intouchables", na prijedlog ekipe, odlučio sam ići gledati i ovu francusku komediju. Ne znam zašto sam mislio da ako je jedan dobar, da bi automatski trebao biti i drugi, iako nemaju nikakve veze jedan s drugim. Ali nisam imao ništa pametnije za raditi, pa eto...

I kako sam se pokajao... Film nije smješan. Scary Movie je u odnosu na ovo oskarovsko ostvarenje. U filmu, dva debila iz Alžira odlaze u Pariz pomoći pariškoj policiji riješiti slučaj serijskog ubojice, koji je ubio i neku alžirku, koju nakon prve scene više nitko u filmu niti ne spominje.

Likovi u filmu su karikature, proizašle iz epizode Loony Toonsa. Situacije u kojima se oni nalaze jednako tako mogu se tamo naći.

Film je kao parodija... nečega... ali im to ne uspijeva. Bar kad Scary Movie parodira neki drugi film, onda to bar donekle može biti smiješno. Ovdje... jedino čemu sam se ja smijao je moj frend, koji je umirao od smijeha, ali je na kraju čak i on rekao da je film smeće. Zapravo, u jednom trenutku pred kraj filma kao se može vidjeti neki pokušaj parodije Psiha (jer glavni "negativac" je neki debil koji glumi sebe i očito svoju mamu, koja ne postoji) i eventualno "Saw" (kad "negativac" zarobi debilne detektive u neke zamke, iz kojih se moraju izvući...) Ali to nije bilo nimalo smiješno.

Još kad se u sve to ubaci i mali vanzemaljac Bart, koji skinheadse nauči da je bitno voljeti se... mislim da vam je sve jasno. Zapravo, morate vidjeti Barta da bi vam bilo jasno. Bart izgleda kao vamzemaljac u američkim sitcomima ili obiteljskim tv filmovima iz 80-tih.

Evo ovo je Bart...







Dovoljno rečeno...

Ocjena 0/5

2 komentara: