nedjelja, 5. kolovoza 2012.

The Amazing Spider-Man


Za početak, da se odmah ogradim i pojasnim da ne volim Spider-Mana. Nisam gledao niti jedan film s Tobyejem Maquireom u ulozi. Ovaj film sam išao gledati na nagovor.

Dakle, uopće ne znam zašto je netko smatrao da je potrebno napraviti "reboot" priče o Spider-Manu samo par godina nakon prošle trilogije. Ali eto očito da je izvjesni Marc Webb (koji iza sebe ima samo još jedan film osim Spider-Mana i hrpu glazbenih video spotova) mislio da je to dobra ideja. Mislim, naravno da je čovjek mislio zaraditi lovu (i to mu uspjeva), ali u moru remake-ova, sada smo krenuli "remejkati" i ono što je remejkano samo nekoliko godina ranije?! Hollywood stvarno više nema ideja...

I ok, g. Webb je napravio odličan posao što se tiče njegove redateljske strane. Sve to izgleda jako lijepo. Efekti su jako dobri. Ima zanimljivi rad kamere (zanimljiva scena dok pada kiša pred kraj filma, a kamera gleda okomito za zemlju).

Uz jako dobre vizuale, film okuplja jaku glumačku postavu, koju predvode mlade nade Hollywooda, Andrew Garfield (Peter Parker/Spiderman) i Emma Stone (Gwen Stacy). Moram reći da me Garfield oduševio. Za njega osobno je ovo savršen film, jer je ovdje uspio pokazati da može i zna odraditi i dramu i komediju i akciju i romantiku. Garfielda sam gledao u "Social Network" gdje je također bio dobar, ali evo ovdje me baš oduševio i jedna od jakih pozitivnih strana filma.

Naravno, standardno sjajna Emma Stone, za koju bih više volio da se drži nekih "ozbiljnijih" filmova, a manje ovih blockbustera, jer se bojim da ne zapadne u taj žanr, kao što su neke glumice romantične komedije. Iako Stone nije imala toliko zahtjevnog materijala u ovom filmu, svejedno je i dalje uspjevala zadovoljiti moje gledateljske želje. A i njezina kemija s Garfieldom je sjajna, što pridonosi uspjehu glavnog para.

Od sporednih uloga tu je uvijek sjajna Sally Field, te odlični Dennis Leary.

Moj problem s filmom je taj što se meni ovakav tip filma, sa čudovištima i sličnim pojama, nikad neće svidjeti. Čak mi je sve bilo i ok dok se to čudovište nije pojavilo. Mogao sam preći preko svega što se dotada događalo (a tad je već veliki dio filma prošao...)

Uz to, Peter Parker/Spider-Man je napisan pomalo kao zafrkant, koji, dok se bori s negativcima, ih bocka svojim zajedljivim komentarima, što čak i je na trenutke bilo smješno, ali cijeli film zbog toga ispada drugačiji od recimo ranije komentiranog Batmana. Tako da ovo ide više u smjeru akcijske komedije.

I priznajem, nisam neki stručnjak za priču o Spider-Manu. Morao sam googlati da malo više saznam i vidim da su ovdje išli baš po stripovskoj priči (poginu mu roditelji, posvoje ga stric i strina, pa ga ugrize pauk, a uz to je pravi mali geek kojeg "jock-ovi" tuku po školi...) Imam dojam da je priča prerazvučena. Pola sata je tražio onog kradljivca/ubojicu kojeg do kraja filma uopće ne pronađe, pa se pitam zašto smo uopće prolazili kroz to sve (možda će to biti i sporedna radnja i u nastavku? Jer danas sve ima nastavak...).

Ima nekih rupa u priči, ali mislim da sve to nije bitno, ako ste Spider-Man fan. Ako niste, zaobiđite film.

Ocjena: 3/5 (ali samo na račun Garfielda i Stone, što je možda potpuno krivi razlog za ovakav tip filma, ali nema veze...)

1 komentar:

  1. Meni se i ovaj film svidio - čak mi je bolji od onih prvih :D Iako, priznajem, bilo je prečudno što ga opet idu raditi, ali mi funkcionira. Svidjelo mi se baš to što je nekako zabavan, a opet dovoljno u tom žanru super junaka. Iako nije toliko ozbiljan i mračan kao Nolanov Batman, moram priznati da su mi neke scene totalno vukle na Batman atmosferu. Očito je to utjecalo na filmove (čak mi i foršpan za novog Bonda malo tako djeluje hehe). Emma Stone - slažem se, savršena :D I stvarno odlično funkcionira sa Spidermanom.

    A ako nisi gledao taj jedan jedini Webbov film (500 days of Summer), preporučam - meni je stvarno dobar (ako voliš takav tip filma i Zooey!)

    OdgovoriIzbriši